//
you're reading...
Educaţia pentru copii cu deficienţe şi nevoi speciale

Comunicarea copiilor cu deficiente multiple.

Dobândirea limbajului cu sau fara abilitatea de a produce sunetele normale vorbirii, urmeaza acelasi model pentru toti copii indiferent de originea lor culturala sau de atributelelor psihice. Întelegerea bazelor dobândirii limbajului normal este la fel de importanta ca si învatarea procedurilor speciale de predare copiilor cu dizabilitati.
O greseala uzuala, rezultata de cele mai multe ori din socul si spaima parintilor la aflarea existentei unor deficiente ale copiilor lor, este omisiunea de a încerca sa comunice cu copilul lor, de ai oferi stimuli orali, vizuali si tactili de la o vârsta frageda. Acesti stimuli sunt cruciali pentru o dezvoltare completa a limbajului de mai târziu.

„ De unde începem?” este cea mai frecventă întrebare pe care o pun părinţii şi toţi cei implicaţi în activitatea cu copiii cu deficiente senzoriale asociate atunci când se referă la comunicare. Cateva idei generale despre comunicarea specifica copiilor cu deficiente si alte idei poate utile se regasesc mai jos in prezentarea ppt.

 

COMUNICAREA LA COPII CU DEFICIENTE MULTIPLE

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: