//
you're reading...
Parenting

Abecedarul copilăriei noastre…

Am regăsit de curând minunatul abecedar al copilăriei generaţiei mele.

Nu ştiu alţii cât l-au îndrăgit, cât l-au urât, cât l-au ignorat, dar pe mine m-a fascinat atunci şi chiar şi acum imaginile lui mi-au rămas tipărite în minte. De la celebra „Ana are mere” şi până la furnica cea grăbită, fiecare pagină pare să aibă o poveste a ei în culori pastelate şi plăcute.

Iar acum, de când răsfoiesc, analizez şi răsucesc pe toate părţile orice carte pentru şi despre copii, acest abecedar mi se pare la fel de frumos. În plus, este foarte bine conceput în comparaţie cu oricare din multitudinea de abecedare în vigoare avizate de MECTS.

Pentru cei ce vor să îşi aducă aminte, dar şi pentru cei ce nu l-au cunoscut îl aveţi aici

Abecedarul – Ediţia 1986 (.pdf)


Discuție

11 thoughts on “Abecedarul copilăriei noastre…

  1. Mi-am amintit cu drag, cu regrete dar si cu bucurii de clasa I, de d-na invatatoare si de colegii mei. Multumesc pentru …invitatia la amintiri!

    Posted by A | 8 Octombrie 2012, 4:36 pm
  2. multumim frumos. restul cuvintelor le ai spus

    Posted by gelu | 3 Aprilie 2013, 11:25 am
  3. Iti multumesc! Mi-ai creat o emotie pe care nu credeam ca o voi mai trai! Prima mea carte ca scolar! Bravo!

    Posted by monica | 3 Noiembrie 2013, 12:32 pm
  4. multumesc,tante emoti ,nu credeam ca mai exista ,primul abecedar )))))))

    Posted by corina | 28 Decembrie 2013, 9:00 am
  5. As dori sa cumpar un abecedar tiparit inainte de 1990. Daca are cineva si ii prisoseste. Multumesc

    Posted by Den | 10 Septembrie 2014, 11:27 pm
  6. As dori sa cumpar acest abecedar.

    Posted by Madi | 21 Ianuarie 2015, 12:49 pm
  7. Multumesc!!!!Eu am inceput scoala in 1987😉

    Posted by candrea nadia alina | 26 Martie 2015, 12:24 pm
  8. Buna ziua…nu stiti unde pot sa gasesc sa cumpar abecedarul? Multumesc

    Posted by Marina | 8 Martie 2016, 4:52 pm

Lasă un răspuns

