//
you're reading...
Parenting

După un an.. de joacă pe blog

528160_443396982349186_567373457_nCred ca o mare parte dintre cei care au bloguri au început din joacă sau întâmplare. Nu aveam de gând să aprofundez misterele „bloguitului”. Cel putin eu asa am facut. Si ma gandisem sa postez, din când în când, câte ceva din ce mai facem noi cu copii, ce materiale interesante mai gasesc pe ici-colo şi care, poate, ar fi utile şi altora.

Dar… Supriza avea să vină un pic mai târziu, când aveam să văd că sunt mulţi cei care intră pe blog şi chiar le mai şi place ce găsesc pe aici.

Am primit, ca voi toti care aveti bloguri, raportul anual pentru Proedukat şi m-a surprins. Dincolo de faptul că încă nu ştiu mare lucru despre cum merge treaba cu blogurile, că reuşesc poate nu destul de des cum aş dori să pun mai multe lucruri şi mai interactive, am atins cifra de 110 000. Da, ştiu că 110 000 nu e un număr mare pentru mulţi, dar pentru mine este şi de aceea vreau să vă mulţumesc.

Mulţumesc tuturor celor care urmăresc Proedukat, celor care ne-au dat like şi au făcut comentarii şi aprecieri. Sper să fie şi în continuare cât mai multe. Si mai ales, celor care ne-au promovat. Iar aici ţin să menţionez pe Pitici, dar Voinici şi Gradiniţa Fluturaşilor Talentaţi. Dragelor, sper să aveţi un an minunat şi să vă bucuraţi de copii cât mai mult cu putinţă!

Aşa că, the journey continues!..

multumesc

Să aveţi un an surprinzător!

Discuție

6 thoughts on “După un an.. de joacă pe blog

  1. un an frumos si tie si iti doresc sa o tii tot asa!
    ma bucur ca ti-am descoperit blogul si, mai ales, ma bucur ca se pot gasi fise de lucru similare celor de pe site-urile americane🙂

    Posted by pitici, dar voinici | 11 Ianuarie 2013, 3:42 pm
  2. Ma bucur ca v-am descoperit….si eu sunt f.incantate de ceea ce am vazut .Multumesc pentru idei.

    Posted by nicoleta | 20 Ianuarie 2013, 2:57 pm
  3. e unul din cele mai bune site-uri cu materiale educationale pe care l-am accesat! Ma bucur ca impartasiti aceste lucruri frumoase … Va doresc sa aveti cat mai multe astfel de idei, pentru a ne inpira si pe noi!…🙂
    Felicitari!

    Posted by ella_b | 30 Martie 2013, 9:55 pm

Lasă un răspuns

