//
you're reading...
Atelierul de creaţie - Dezvoltarea abilităţilor practice artistice

Insecte – primăvara

Ne-am apucat din nou de hârtia creponată. Cum aveam din plin am răsucit-o frumuşel şi am lipit-o cum ne-am priceput.

insecteDe ce avem nevoie:

– hârtie creponată

– foarfece

– lipici solid sau aracet

– foi printate cu insecte

Instrucţiuni:

Mai e nevoie? Cred că toată lumea ştie..🙂 Tăiem hârtia fâşii de 1-2 cm, o răsucim bine de tot. Se lipeşte în cercuri sau vertical sau cum vreţi voi. Important e să aveţi multă răbdare.. Unii dintre copii au avut, alţii mai puţin.. Acestea sunt modelele care le-am făcut noi.

bubu prieteni

buburuze

flu colorat

flu colorat2

bubu

flu1

flu3

mamaruta

flu roz

pom1

pom2

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

