//
you're reading...
Jocuri distractive pentru cei mici

Fişa – Ziua prietenei mele

Ziua prietenei mele

Azi este ziua prietenei mele. Ne-a pregătit un tort frumos şi suntem gata să punem toate lumânările. Din păcate mai lipsesc încă 4 lumânări. Ajută-ne să le desenăm ca să putem să suflăm în lumânări!

Descarcă de aici: Ziua prietenei mele (.pdf)

ziua prietenei mele

Câţi ani are prietena mea?

Numără câte lumânări sunt pe tort şi adună lumânările pe care le-ai desenat chiar tu.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

